31 August 2009

Bukit Keluang terengganu




remember the day (bukhori,1 of my practical friend)

lama tk mengupdate blog ni,bkn sbb sibuk..tp sbb puasa kan,kamera pon da lama tk pgg.
Gambr 2 keping ni aku ambil masa ke bukit keluang 2 minggu lps bersama warga syarikat tempat aku praktikal.
selesai sudah praktikal aku selama 3 bln.skrg ni dok tanam anggur dulu.

18 comments:

zan-xray said...

kagum gambar num 1 tu.. sebijik mcm poskad. Boleh dibuat cenderamata ni
Gambar kedua pun kreatif.
selamat berpuasa.
kalau dah tanam anggur boleh la buka puasa dgn anggur lak. hehe

muein said...

tq bro zan..mcm poskad ek?haha..
tu la psl,bru je tanam anggur ni,tk bebuah lg.pasni bukak pose ngn anggur je la

silentshutter said...

salam,huhu..lwa gmbr demo,hehe..byk kenangan kawe tempat ni,hehe picnic gn ex gf kawe, loni kena tggal knangan tu xseh igt doh,haha..lwa gmbr,hehe

muein said...

semua org ado kenangan masing2 deh..supo la demo pon..hehe..bru kena tinggal ko gf,bukey keno tinggal bas lagi..huahuahua

timo kasih sbb puji gmbr kawe hok tk seberapa ni..

Afif Zainuddin said...

gile ah!
cantik tu~

PeQ GaRaGe said...

aiseh.. nice picca..

urm.. dekat doh tempat ni nga umoh kat kapom kawe.. tp xdok maso plok nk g outing ctu.. hehehe..

akulensa said...

uhh..best la shoot kt laut..chantek2!

miSs siv said...

bukit keluang?
ini adelah tempat aku berfieldwork selama dua minggu!
pegi bukit bubus?
=p

muein said...

time kasih sume

Shahrul (Nama Sebenar) said...

muein,

bukit keluang.
emmm.
mesti keluangman tinggal kat situ kan.
hehehe.

nice photos.

lebih baik tanam anggur
dari ko ditanam.
:p

muein said...

huahauhau...keluang man

silentshutter said...

hehe..kito ni gak samo jah nsib sungguh la,haha ore putih royak ado chemistry la weh,haha

muein said...

huahua..chemistry zero

lyndadyana said...

waaa...
lame xbalik kg..
dkat jer ngn bkt kluang 2...

lyndadyana said...

waaa...
lame xbalik kg..
dkat jer ngn bkt kluang 2...

muein said...

kena balik cpt2 tu..kg menunggu nk raya ni..hehe

syazwan safwan said...

Ni kat maktab aku ni..

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室