27 October 2009

dinner















maaf ye kt kawan2 yg tkde gmbr dia dlm ni,nk upload sume esok tk abis..hehe
gmbr2 bkn nk promote kawan2,tp sj2 nk update blog sbb da lama tk update..ha3

place:dvillage resort melaka
date: 23/10/09
time:8-10pm

8 comments:

zlan said...

comel awek yg first tu hehehehe

zan-xray said...

lawa gambar anda ambil.
suka tengok gaya bersahaja dan sporting orang dlm gambar2 ni..

h.a.n said...

kamu sangat hebat~~~~;)

burt said...

wow ayu nya gadis yg no 1 tu ehehehe...bro nak request gambar no satu tu berapa aperture shutter n iso?

muein said...

tq sume..
boleh je burt..

Exposure Time = 1/50
F Number = F1.8
ISO Speed Used = 400

Fadhlah said...

cantik dah gambar2 bro nie...tak lama lagi ble otai la nie...

silentshutter said...

abe wei,huhu..semat gmbr anok2 dara ke mak2 dara ni?haha..pki 50mm doh ko, buat koleksi lens doh la tu,huhu..gudluck bro

eD's photography said...

cantiknya gambar...diserikan lak dengan awek2..hehehe